Oldalak

2013. augusztus 11., vasárnap

Hangovers by:1D

{Viki}
Reggel Louis mellett ébredtem. Ijedve néztem körül, hisz nem emlékszek mi történt az éjjel. Szerencsére a ruhám rajtam van, így rájöttem, hogy semmi olyan nem történt..elméletileg. Gyakorlatilag bármi történhetett. -Lou..-löktem oldalba, aminek a következménye az lett, hogy leesett az ágyról. -Áu..-szólalt meg, majd feltápászkodott.-Neked is jó reggelt.-morogta el ezt a pár szót. -Bocsi..-hajtottam le a fejemet.-Nem direkt volt..-majd megöleltem. -Semmi baj.-mosolyodott halványan el. Érzem, hogy az arcom halvány piros színt vehetett fel, így kikászálodtam az öleléséből és a fürdőbe siettem. Jól éreztem, tényleg elpirultam. De nem értem. Miért? Jó, be kell vallanom, az évek során megváltozott Loui, helyesebb lett, na de akkor is. Megmosakodtam, majd összekaptam magamat és leindultam megkeresni, hogy hol van Adam. Benyitottam az egyik helységbe, ahol egy barna hajú nő és Harry feküdtek. Még szerencse, hogy a takaró rajtuk volt. Becsuktam a szememet, és becsuktam az ajtót. A következő szobában a többi fiú feküdt a földön, kivéve Adam-et. Lépteket hallottam meg az emeletről, így megfogtam a hozzám legközelebb eső tárgyat.-ebben az esetben egy seprű volt. -Jó reggelt.-köszönt Adam fél álomban. -Áááá..baszki!-kiáltottam fel, majd elnevettem magamat.-Bocsi, csak nem tudtam hogy ki jön le. -Semmi baj..-nevette el magát. Felmentem a szobámba, majd kihessegettem onnan Louist kihesegettem a szobámból, és neki álltam öltözködni. Összekészülődtem, majd lementem a lépcsőn. Megfogtam két serpenyőnek a tetejét, majd azokat összeütve keltettem fel mindenkit. -Mi a fene ez a zaj?-kiabált Harry. -Ez annak a hangja, hogy kelj fel.-mondtam. Lassan mindenki a konyhába jött, a fiúk és két lány. -Öö..-néztem körül.-Ti kik vagytok? Nem válaszoltak csak néztek a semmibe. -Kösz a választ, többet tudtam meg.-vágtam oda hozzájuk. Mindenki reggelizett, majd elindultam boltba. -Viki, várj!-futott utánam Lou. Megálltam, majd megvártam még elér hozzám. -Miért jöttél utánam?-nevettem azon ahogyan ő levegőért kapkod. -Mert akarok a tegnapiról beszélni..-lihegett. -És mégis mit?-haraptam az ajkamba, majd tovább mentem. -Mindent?-nevette el magát. Majd elkezdtünk beszélgetni.



{Adam}
A reggeli majdnem támadás és a reggeli után úgy éreztem, szükségem van a pohár kólámra. Becsoszogtam tehát a konyhába, ahol ott volt Faith, a lány aki mellett ébredtem.Fülig pirult, mivel igen hiányos öltözetben volt, de a boxerem meg a pólóm nagyon jól állt neki.
-Szia-villantottam rá egy mosolyt.
-Szia...-elpirult, amitől csak még gyönyörűbb volt. Odaléptem hozzá, fél kézzel magamhoz húztam, és hosszan csókoltam.Miután elhúzódott, még egy mosolyt villantottam.
-Azt hiszem ez kimaradt reggel- visszafordultam a hűtőhöz, és kivettem a kólát. A csuklómon egy gyengéd szorítást érzek, mire megfordulok. Faith kitűri a haját a szeméből, és rám mosolyog.
-Adam...mi van köztünk?-süt róla, hogy zavarban van. Valójában semmi különöset nem érzek iránta, jó persze, vonzó meg minden, de nem hiszem, hogy bele tudnék szeretni.
-Mi lenne? Volt egy éjszakánk. Nem tudom, hogy lefeküdtünk-e. Azt mondom, hogy hívni foglak, te pedig tudni fogod, hogy nem. Ennyi.
-Nem hiszem, Adam.- Faith közelebb lép, és zavarba hoz. Nem tudok hátrálni, mert a hátam mögött van a hűtő.
-De..-nagyot nyelek- ez mindig így van.
-De most ÉN mondom azt, hogy hívni foglak, és majd TE őrülsz bele, hogy nem.- Faith egy csókot nyom a számra, majd kisétál a konyhából. Lecsúszok a hűtő oldalán. Mit művel velem ez a lány?!

2 megjegyzés: